17 Ekim 2007

Haberler Haberler: İnsanlık Sözlüğü


Burada yazdığım bazı yazılar Mayıs 2008'e kadar tamamlayıp düzeltmelerini bitireceğim bir kitabın, İnsanî Sözlük'ün parçaları. İnsanlık Sözlüğümüz ya da İnsanî Sözlük aşk, doğum, ölüm, dostluk, dayanışma, sohbet, muhabbet, kavga, huzur, cadılık, cadalozluk, erkek cadalozluk, dedikodu, boşanma, sevgi, cinsellik, okul, sadakat, eğitim, terbiye, küfür, sağlık, hastalık, mutluluk vb kavramları kapsayacak. Kitap sonbahar 2008de yayınlanacak.

Bir başka haberim, mart 2008de dinlenme süresi biten şiirlerim "Su Kokulu Kız" ya da "Aşkın Kanunu" adıyla Mayıs 2008 civarında yayınlanacak.

"Seni Seviyorum" adlı roman, bir kaç nesillik bir aşk hikayesi. Galata, Konya, Amasya Kütüphanesi, Osmancık ve Saraybosna. Amasyada bir mücellit.... Sonbahar 2008'e kadar bitirilecek. Yaz aylarını ona ayırıyorum. Mendillerinizi hazırlayın. Okuyup da ağlamamak yok:)

Sonbahara kadar hazır olacak bir başka eser felsefi yorumbilgisi alanında. Habermas-Gadamer tartışması. Yetenekli bir öğrencimin beklentisini kıramadım. Kısa bir eser olacak.

Anlamanın Ahlakı, Aşkın Ahlakı, İntiharın etiği gibi yazılar okudunuz. Onların tümü, Anlamanın Ahlakının yazımına hazırlık notlarıdır.

Mevlanada dil ve hakikat anlayışı üzerinde okumalarımsa devam etmektedir. Bir kitapla sonuçlanacağını umuyorum.

Yazılmış, bitmiş, tamamlanmış "Denenmeler"im ise ihmal edildi. bahar 2008den önce yayınlama şansına sahip değilim. Efendim.